Kategóriák

Vásárlási tájékoztató

 

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek


Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni a fasten.hu webáruháznak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. 

 

Általános szerződési feltételek

 

A jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) a Bark Trade Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató) és a Bark Trade Kft. által a www.fasten.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél vagy Vevő) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a www.fasten.hu weboldalon keresztül történik.

Jelen dokumentum, mint szerződés elektronikus formában kerül megkötésre, írásbeli szerződésnek minősül.

Jelen ÁSZF hatálya a Szolgáltató weblapján (www.fasten.hu) és aldomainjein történő jogviszonyokra terjed ki.

Jelen ÁSZF folyamatosan elérhető a következő weboldalon: http://http://fasten.hu/vasarlasi-tajekoztato

A felek közötti szerződés nyelve magyar, a megrendelés és visszaigazolás is magyar nyelven történik.

 

A webáruház címe:

www.fasten.hu

 

A webáruház üzemeltetőjének (továbbiakban Szolgáltató) adatai:

 

Cégnév: Bark Trade Kft

Cégjegyzékszám: 15-09-082248 nyilvántartásba vette a Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Cégbíróság, Nyíregyháza

Adószám: 25044571-1-15

Székhely és levelezési cím: 4900, Fehérgyarmat, Arany János u. 25.

Kapcsolattartó: Fábián Zoltán

Bankszámla:KH Bank: 10404429-50526777-82781003

Telefonszám: 06 70 942 1139

Email: barkcsonak@gmail.com

 

Ügyfélszolgálat:

 

Cím: 4900, Fehérgyarmat, Arany János u. 25.

Telefonszám: 06 70 942 1139

Kapcsolattartó: Fábián Zoltán

Email: barkcsonak@gmail.com

Nyítva tartás: Hétköznapokon 9:00-17:00


 

Megvásárolható termékek


Webáruházunk elsősorban gumicsónak kiegészítőket gumicsónakokat, csónakmotorokat és egyébb horgászfelszerelést forgalmaz.

 

A megjelenített termékeket on-line (elektronikus) vagy telefonos megrendeléssel lehet rendelni. Megrendelés esetén a termékeket házhoz vagy Posta pontra szállítjuk.

A vonatkozó megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját (lásd később). Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. 

 

Az áruházban való böngészés, keresés

 

A webáruházunkban tetszés szerint nézelődhet, személyazonossága felfedése nélkül is megismerkedhet termékeinkkel, árainkkal; regisztráció nélkül tájékozódhat. Termékeinket kategóriák szerint soroltuk be. A különböző kategóriákat az áruház bal oldalán található Kategoriál menüből választhatja ki. A termék nevére vagy fotójára kattintva az adott termék leíró oldalára jut, ahol részletes leírás és a termék ára melett további képeket talál. Minden termék árát bruttó áron, azaz ÁFÁ-val együtt tüntetjük fel. Ha a képre kattint az egérrel, akkor az nagyítva is megjelenik. A nyitó oldalra bármikor visszajuthat a Főoldal menüpontra kattintva, ami az oldalak felső részén elől található, vagy választhat egy másik kategóriát. A Galéria és Videók menüpontokat megnyítva további hasznos információkat szerezhet termékeinkről.

A felső keresőmezőben meggyorsíthatja bármely termék megtalálását honlapunkon. A mezőbe kell beírni a keresendő termék nevének vagy leírásának bármelyik szavát, vagy szórészletét. A gomb megnyomása után a keresés eredményeképpen mindazon termékek megjelennek, amelyek nevében vagy leírásában a megadott szó vagy szórészlet szerepel.


Megrendelés


A vásárlás regisztráció nélkül is lehetséges. Ezen a portálon végrehajtott megrendelés következményeként a vevő és az eladó között adásvételi szerződés jön létre. A megrendeléssel a vásárló kijelenti, hogy elfogadja az általános szerződési feltételeket és tisztában van a vásárlás rögzített menetével. Az érvényes megrendeléshez vagy a regisztrációhoz a vásárló a regisztrációs oldalon található valamennyi pontot köteles a valóságnak megfelelően kitölteni. E kötelezettség elmulasztásából eredő károkért, illetve a regisztrációs folyamat közben felmerülő technikai problémákért nem vállalunk felelősséget. Amennyiben a rendelését telefonon kívánja megtenni, ez ugyanazon feltételek mellett a távollévők között kötött szerződésekről szóló szabályozás értelmében az ügyfélszolgálatunkon keresztül lehetséges. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságtól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők, a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Az árváltoztatás jogát cégünk fenntartja. A honlapunkon található kiegészítők kompatibilitása más termékekkel nem garantált. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

A megrendelések feldolgozása, igazolás


A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 10 és 18 óra között. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárata után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. A megrendelésről automatikus visszaigazolást küld rendszerünk. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 1-2 munkanapon belül.
 

A rendelés menete


1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba

2.
Nyissa meg a kosarat. Amennyiben szeretne több terméket a kosárba helyezni, nyomja meg a További termékeke hozzáadása a kosárhoz gombot és folytathatja a vásárlást.

3. Ha nem szeretne további termékeket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Amennyiben az nem megfelelő javítsa ki a plusz és minusz jelek használatával. A TÖRLÉS feliratú gombbal ürítheti a bevásárlókosarát.


4. Következő lépésként nyomja meg a Rendelés gombot, majd adja meg a számlázási és szállítási adatokat. A megjegyzés rovatvan egyébb a rendeléssel összefüggő információt adhat meg.
 

5.Tovább lépve válassza ki a kívánt szállítási és fizetési módot és kattintson a Rendelés véglegesítése gombra. Ezt követően megjelenik Ön előtt rendelésének teljes összegzése és a már megadott számlázási és szállítási adatai. Amennyiben változtatni szeretne adatain, kattintson a Visszalépés feliratú gombra és írja át adatait.

6. A
Megrendelem
feliratú gomb megnyomásával a rendelést postázza. Figyelem!! A rendelés elfogadása után a böngészőjén egy feliratnak kell megjelennie Rendelését megkaptuk, munkatársunk hamarosan felveszi önnel a kapcsolatot címmel. Ha ezt nem látja valószínűleg a rendelése nem lett befejezve. Ellenőrizze a megadott email címén a leveleit néhány perc múlva, nem érkezett e igazolás. Amennyiben nem, ismételje meg a rendelést vagy hívja ügyfélszolgálatunkat. A megrendelést követően automatikus igazolást kap emailcímére.

 

7. Ez az automatikus email üzenet még nem számít a rendelés visszaigazolásának, mindössze önellenörzés céljából összegzi a leadot rendelés tételeit és feltételeit. A rendelés visszaigazolásáról 1 munkanapon belül érkezik értesítés, tájékpztataás a webáruház üzemeltetőjétől.



Árak, szállítási díj.

 

A webáruház honlapján feltüntetett árak bruttó árak. Alanyi adómentesek vagyunk, AAM áfakulccsal számlázunk, a bruttó árak megegyeznek a nettó árakkal.


A megrendelt árut MPL futárszolgálattal küldjük Önnek. A vásárolt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni utánvétes rendelés esetén. Az előre utalásos rendelés esetén csak a csomagot kell átvennie futárunktól, ekkor már nem kell fizetnie a helyszínen. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számla és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Csomagjainkat minden esetben értékbiztosítva küldjük!
 

Csomagküldési díjak

Minden 20.000 Ft feletti vásárlás szállítási díját elengedjük!

 

MPL előreutalással postán maradó: 1 400 Ft

MPL előreutalással házhoz: 1 600 Ft

MPL utánvéttel postán maradó: 1 800 Ft

MPL utánvéttel házhoz:  2 000 Ft


  

Szállítási határidő


A szállítási határidő minden 12:00-ig leadott rendelés esetén 1 munkanap (másnap), ha nincs feltüntetve másként. A 12:00 óra utáni rendeléseket csak másnap tudjuk feldolgozni, ezért a szállítás ebben az esetben 2 munkanap. Abban az esetben ha valamely árucikkünket kiárusítottuk és jelen pillanatban nincs raktáron, erről Önt e-mailben vagy telefonon értesítjük. 



Sikertelen kiszállítás


Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak. Az ön hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a Vevőt terhelik. Amennyiben a Vevő hibájából meghiúsul, a kiszállítás a nem lemondott megrendelések újraküldésének a költsége a Vevőt terheli. Ezen költség (a tényleges kiszállítási költség) a Vevő felé kiszámlázásra kerül. Újraküldés esetén ezekután a terméket csakis előreutalással áll módunkban küldeni. Felhívjuk figyelmüket, hogy a futárszolgálat nem jogosult a termék kicsomagolását elvégezni az utánvét kifizetését megelőzően és utána sem köteles jegyzőkönyvet felvenni, amennyiben hiányosnak tartja a csomagot, a kibontást követően. Amennyiben a csomagot hiányosan kapta meg, úgy telefonon vagy e-mailben értesítsen bennünket. Sérült csomagot ne vegye át! Ebben az esetben jelezze a futárnál, hogy a csomagot a sérülés miatt nem veszi át.


 

Vásárlástól való elállás joga

 

A vevő 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni a szerződéstől. . Ha vevő eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük a vevő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is. Ha a vevő elállási//felmondási jogával élni kiván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű irásos nyilatkozatát köteles 14 napon belül eljuttatni a szolgáltató részére, levélben a Bark Trade kft, 4900, Fehérgyarmat, Arany János u. 25, elektronikus levélben a barkcsonak@gmail.com címre. A vevőnek a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell jutattnia a terméket. Ha a vevő nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozást választja, elállás esetén az ebből adodó többletköltséget a szolgáltató nem köteles megtéríteni. A szolgáltató követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatából eredő értékcsökkenés, illetve ésszerű költségeinek megtérítését.

 

Elállási/Felmondási nyilatkozat minta

 

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

Megrendelés időpontja: ………………………

Megrendelés száma: ………………………………

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe: 

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt

 

 

A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató

 

Kellékszavatosság
 

 

- Az Ügyfél a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén az Ügyfél az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait az Ügyfél érvényesíteni már nem tudja.

-  Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a jogosult az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

-  Az Ügyfél – választása szerint – kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ügyfél által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a Szolgáltató számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést az Ügyfél nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a Szolgáltató költségére az Ügyfél is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

-  Az Ügyfél a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Szolgáltató adott okot.

- Az Ügyfél köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a Szolgáltatóval.

-  Az Ügyfél közvetlenül a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

-  A szerződés teljesítésétől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igény érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha az Ügyfél igazolja, hogy a terméket a Szolgáltatótól vásárolta (számla vagy a számla másolatának bemutatásával). Ilyen esetben a Szolgáltató csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája az Ügyfél részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a Szolgáltató bizonyítani tudja, hogy a hiba oka az Ügyfélnek felróható okból keletkezett, nem köteles az Ügyfél által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. 

A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már az Ügyfél köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt!

- Ha az Ügyfél a szavatossági igényét a terméktől - a megjelölt hiba szempontjából - elkülöníthető része tekintetében érvényesíti, a szavatossági igény a termék egyéb részeire nem minősül érvényesítettnek.

 

Termékszavatosság

- A termék (ingó dolog) hibája esetén a fogyasztónak minősülő Ügyfél – választása szerint – kellékszavatossági jogot vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
- Az Ügyfelet azonban nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét az Ügyfél a gyártóval szemben érvényesítheti.
- Termékszavatossági igényként az Ügyfél kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén az Ügyfélnek kell bizonyítania.
- Egy termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
-  Termékszavatossági igényét az Ügyfél a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. Az Ügyfél a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

-  Az Ügyfél termékszavatossági igényét az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (Szolgáltató) szemben gyakorolhatja.

- A Ptk. értelmében gyártónak minősül a termék előállítója és forgalmazója.
- A gyártó, forgalmazó (Szolgáltató) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

-  A gyártónak, forgalmazónak (Szolgáltató) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

 

Jótállás

- A Szolgáltatót termékeire vonatkozóan a Polgári törvénykönyv és a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, amely azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba a termék nem rendeltetésszerű használatára vezethető vissza.

-  A jótállás időtartama (a jótállási idő) a tényleges teljesítéssel, tehát a terméknek az Ügyfél részére történő átadásával, vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja. Tartós fogyasztási cikknek minősülnek az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX.22.) Kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek, melyekre a jogszabály egy éves kötelező jótállási időtartalmat ír elő. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik.


Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Ügyfél részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát

- szakszerűtlen összeszerelés (kivéve, ha az összeszerelést a Szolgáltató, vagy annak megbízottja végezte el, illetve ha a szakszerűtlen összeszerelés a használati-kezelési útmutató hibájára vezethető vissza)

- rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása, - helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás,

- elemi kár, természeti csapás okozta.

Jótállás keretébe tartozó hiba esetén az Ügyfél: 

- elsősorban – választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Szolgáltatónak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a termék hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével az Ügyfélnek okozott érdeksérelmet.

- ha a Szolgáltató a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének megfelelő határidőn belül, a Fogyasztó érdekeit kímélve nem tud eleget tenni, vagy ha az Ügyfélnek a kijavításhoz vagy a kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, az Ügyfél – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a Szolgáltató költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

 - Ha az Ügyfél a termék meghibásodása miatt a vásárlástól számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a Szolgáltató köteles a terméket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza.

- A kijavítást vagy kicserélést – a termék tulajdonságaira és az Ügyfél által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, az Ügyfél érdekeit kímélve kell elvégezni. A Szolgáltatónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze. E határidő betartásának kötelezettsége alól Szolgáltató csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a határidőn belüli kijavítás és kicserélés érdekében úgy járt el, ahogy az az adott helyzetben elvárható. A határidő eredménytelen eltelte esetén a fogyasztó áttérhet más szavatossági jogra.

- A kijavítás során a termékbe csak új alkatrész kerülhet beépítésre.

- Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt az Ügyfél a terméket nem tudja rendeltetésszerűen használni. A jótállási idő a terméknek vagy a termék részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) termékre (termékrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.

- A jótállási kötelezettség teljesítésével kapcsolatos költségek a Szolgáltatót terhelik.

- A Szolgáltató jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

- Az Ügyfelet nem illeti meg az a jog, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan érvényesítsen. 
 - A jótállás nem érinti az Ügyfél jogszabályból eredő - így különösen kellék- és termékszavatossági, illetve kártérítési - jogainak érvényesítését.

- Ha a felek között jogvita alakul ki, melyet békés úton rendezni nem tudnak, az Ügyfél Békéltető testületi eljárást kezdeményezhet.

Az Ügyfél a  jótállási vagy szavatossági igényét levélben a Bark Trade Kft., 4900, Fehérgyarmat, Arany János u. 25, elektronikus levélben a barkcsonak@gmail.com címre küldheti el. 

A levélnek tartalmaznia kell:

- a vásárló nevét, címét,
- a termék megnevezését, vételárát,
- a vásárlás időpontját,
- a hiba bejelentésének időpontját,
- a hiba leírását,
- a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt.

 

Panaszkezelés

 

Az Ügyfél a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait  levélben a Bark Trade Kft., 4900, Fehérgyarmat, Arany János u. 25, elektronikus levélben a barkcsonak@gmail.com címre küldheti el. 

 

Az írásban közölt panaszt a Szolgáltató kötelezően egy egyedi azonosítószámmal látja el, ami a panasz visszakereshetőségét segíti. Ezt a számot a Szolgáltató az Ügyféllel köteles közölni.

A Szolgáltató az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül köteles megvizsgálni és érdemben megválaszolni továbbá intézkedni arról, hogy a válasz az Ügyfélhez eljusson. Ha a panaszt a Szolgáltató elutasítja, köteles álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolni.

A panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a Szolgáltató köteles öt évig megőrizni.

 

 

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek:

 

Amennyiben az Szolgáltató és az Ügyfél között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, illetve a panaszkönyvbe tett bejegyzésben leírt panaszt a Szolgáltató elutasítja, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva az Ügyfél számára:

 

- Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál: Amennyiben az Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. (az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság megtalálható a http://jarasinfo.gov.hu/ oldalon) A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

 

- Békéltető testület: A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a fogyasztónak minősülő Ügyfél eljárást kezdeményezhet a Szolgáltató székhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél. A Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje. A Szolgáltatót a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV törvény 29. § (11) bekezdésében foglaltak szerint a békéltető testülettel együttműködési kötelezettség terheli, így a Szolgáltató köteles írásban nyilatkozni álláspontjáról a fogyasztó igényével kapcsolatban, köteles az egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani a meghallgatáson. Amennyiben a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatban indult békéltető testületi eljárás nem a Szolgáltató fenti székhelye szerint illetékes békéltető testület előtt indult, a Szolgáltató együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

 

A Szolgáltató tevékenységének helye szerint illetékes békéltető testület:

 

Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület

 
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
Fax száma: (42) 420-180
Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu
 

További békéltető testületek elérhetőségei:

 
Baranya Megyei Békéltető Testület
 
Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36.
Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109.
Telefonszáma: (72) 507-154
Fax száma: (72) 507-152
Elnök: Dr. Bodnár József
E-mail cím: bekelteto@pbkik.hu .
 
 
 
Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
 
Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-500
Fax száma: (76) 501-538
Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna
E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu
 
 
 
Békés Megyei Békéltető Testület
 
Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775
Fax száma: (66) 324-976
Elnök: Dr. Bagdi László
E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hubmkik@bmkik.hu
 
 
 
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
 
Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870
Fax száma: (46) 501-099
Elnök: Dr. Tulipán Péter
E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu
 
 
 
Budapesti Békéltető Testület
 
Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefonszáma: (1) 488-2131
Fax száma: (1) 488-2186
Elnök: Dr. Baranovszky György
E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu
 
 
 
Csongrád Megyei Békéltető Testület
 
Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék
Fax száma: (62) 426-149
Elnök: Dr. Horváth Károly
E-mail cím: info@csmkik.hu
 
 
 
Fejér Megyei Békéltető Testület
 
Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6.
Telefonszáma: (22) 510-310
Fax száma: (22) 510-312
Elnök: Dr. Vári Kovács József
E-mail cím: fmkik@fmkik.hubekeltetes@fmkik.hu
 
 
 
Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
 
Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217
Fax száma: (96) 520-218
Elnök: Horváth László
E-mail cím: bekelteto@gymskik.hu
 
 
 
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
 
Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Telefonszáma: (52) 500-735
Fax száma: (52) 500-720
Elnök: Dr. Hajnal Zsolt
E-mail cím: hbkik@hbkik.hu
 
 
 
Heves Megyei Békéltető Testület
 
Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440.
Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék
Fax száma: (36) 323-615
Elnök: Dr. Gordos Csaba
E-mail cím: hkik@hkik.hu
 
 
 
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
 
Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8.
Telefonszáma: (56) 510-610
Fax száma: (56) 370-005
Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit
E-mail cím: kamara@jnszmkik.hu
 
 
 
Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
 
Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszáma: (34) 513-010
Fax száma: (34) 316-259
Elnök: Dr. Rozsnyói György
E-mail cím: kemkik@kemkik.hu
 
 
 
Nógrád Megyei Békéltető Testület
 
Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a
Telefonszám: (32) 520-860
Fax száma: (32) 520-862
Elnök: Dr. Pongó Erik
E-mail cím: nkik@nkik.hu
 
 
 
Pest Megyei Békéltető Testület
 
Címe: 1055 Budapest Kossuth tér 6-8.
Telefonszáma: (1)-474-7921
Fax száma: (1)-474-7921
Elnök: dr. Csanádi Károly
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
 
 
 
Somogy Megyei Békéltető Testület
 
Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6.
Telefonszáma: (82) 501-000
Fax száma: (82) 501-046
Elnök: Dr. Novák Ferenc
E-mail cím: skik@skik.hu
 
 
 
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
 
Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180
Fax száma: (42) 420-180
Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin
E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu
 
 
 
Tolna Megyei Békéltető Testület
 
Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25.
Telefonszáma: (74) 411-661
Fax száma: (74) 411-456
Elnök: Dr. Gáll Ferenc
E-mail cím: kamara@tmkik.hu
 
 
 
Vas Megyei Békéltető Testület
 
Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszáma: (94) 312-356
Fax száma: (94) 316-936
Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán
E-mail cím: vmkik@vmkik.hu
 
 
 
Veszprém Megyei Békéltető Testület
 
Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3.
Telefonszáma: (88) 429-008
Fax száma: (88) 412-150
Elnök: Dr. Vasvári Csaba
E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu
 
 
 
Zala Megyei Békéltető Testület
 
Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Telefonszáma: (92) 550-514
Fax száma: (92) 550-525
Elnök: Dr. Molnár Sándor
E-mail cím: zmkik@zmkik.huzmbekelteto@zmkik.hu
 
 
Online vitarendezési platform
 
 A vásárlással kapcsolatos viták rendezésére az online vitarendezési platform is rendelkezésükre áll, melyhez szükséges vállalkozásunk e-mail címe is, amely:barkcsonak@gmail.com

Az online vitarendezési platform felhasználható a vitás kérdések rendezéséhez, valamint az online adásvételi és szolgáltatási szerződésekből eredő fogyasztói jogviták rendezéséhez.

ODR link: www.ec.europa.eu/odr

Bírósági eljárás lehetősége: Az Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény szerint

 

 

Ízelítő kínálatunkból Az összes termék megtekintése
Fasten gumicsónak ragasztó 40 ml
Stronger Dream horgony 8 kg
Fasten horgászbot tartó csónakra
Fasten halradar tartó platform 164x68
Toirtap Gusenica 2,8"
Fasten halradar jeladó tartó 300
Terepszínű gumicsónak ülés 650 x 200 x 50
Fasten ovális akasztószem
Polipropilén fonatolt hajókötél 12 mm